Відділ за зверненнями громадян

Відділ за зверненнями громадян міської ради

адреса:просп. Ушакова, 37, каб. 107
телефон/факс: 49-51-83 

Розклад роботи та години прийому:

з понеділка по четвер з 9.00 - 16.45, в п'ятницю з 9.00 - 15.30,
обід з 12.00-12.45
15.00-16.00 - обробка документів

Деревич Марина Аврамівна

начальник відділу

Прийом громадян з особистих питань:

місце прийому: просп. Ушакова, 37, каб. 107
години прийому: 9.00-12.00,щоденно

Основні функції та напрямки роботи:

Відділ є координаційним і методологічним центром щодо організації роботи з письмовими та усними зверненнями громадян, організації особистого прийому громадян у виконавчих органах міської ради, на підприємствах, в установах і організаціях міста.

Основними завданнями відділу є:

1.Прийом та попередня обробка звернень, заяв, скарг та запитів на публічну інформацію,одержаних відгромадянпоштою, електронними засобами, під час виїзних та особистих прийомів міського голови та його заступників.

 2.Реєстрація та облік звернень громадян, які надходять до виконавчих органів міської ради на ім’я міського голови, заступників міського голови, організація та здійснення контролю за порядком їх проходженняу виконавчих органах міської ради,службовими особами на підприємствах, в організаціях та установах міста.

3.Реєстрація та облік запитів на інформацію у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», контроль за наданням відповідей на запити.

3.Здійснення попереднього запису громадян на особистий прийом міського голови, всебічне вивчення порушених ними питань та отримання від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади міста, необхідних для прийому матеріалів.

4. Підготовка пропозицій і висновків для доповіді на особистому прийомі громадян головою Херсонської обласної державної адміністрації, за результатами розгляду звернень, виконання яких, відповідно до розподілу повноважень, покладено на виконавчі органи міської ради.

5. Підготовка аналітичних матеріалів за результатами розгляду звернень громадян, інформування керівництва Херсонської міської ради про стан організації цієї роботи.

6.Перевірка стану організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях, відділах міської ради, на підприємствах, в організаціях, установах, які належать до комунальної власності територіальної громади міста.

Фізичні особи можуть звернутися до спеціалістів відділу з питань:

Місце та години прийому
просп.Ушакова, 37

Телефон

Доведення до населення інформації про день, час і місце проведення особистого прийому керівниками виконавчих органів Херсонської міської ради

каб. 107

26 50 14
49 51 83

Здійснення попереднього запису громадян на особистий прийом міського голови

каб. 107

26 50 14

Створення умов  для участі заявників у перевірці поданих ними пропозицій, заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень

каб. 107

26 50 14
49 51 83

Надання виконавчим органам міської ради, підприємствам, організаціям, установам міста консультацій  в організації і здійсненні роботи щодо розгляду пропозицій, заяв і скарггромадян

каб. 107

26 50 14
49 51 83