Захист прав споживачів

З метою удосконалення інформації у сфері захисту прав споживачів та враховуючи рекомендації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України розміщується для висвітлення актуальних питань у сфері захисту прав споживачів наступна інформація:

- законодавство у сфері захисту прав споживачів, зокрема Закон України від 12.05.1991 № 1023 «Про захист прав споживачів» детальніше

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №217-р «Про схвалення концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року»детальніше,

- постанову Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 №833 «Про затвердження порядку провадження  торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів»детальніше ,

- постанову Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 №667 «Про затвердження Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів»детальніше .

 - вимоги до роботи закладів ресторанного господарства детальніше

Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.28 Закону України «Про захист прав споживачів», створивши при їх виконавчих органах структурні підрозділи з питань захисту прав споживачів, мають право:

1) розглядати звернення споживачів, консультувати їх з питань захисту прав споживачів;

2) аналізувати договори, що укладаються продавцями (виконавцями, виробниками) із споживачами, з метою виявлення умов, які обмежують права споживачів;

3) у разі виявлення продукції неналежної якості, фальсифікованої, небезпечної для життя, здоров'я, майна споживачів і навколишнього природного середовища терміново повідомляти про це центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, інші органи, що здійснюють контроль і нагляд за якістю і безпекою продукції;

4) у разі виявлення фактів реалізації продукції, яка не супроводжується необхідною, доступною, достовірною, своєчасною інформацією та відповідними документами, або продукції з простроченим строком придатності - тимчасово зупиняти реалізацію продукції до пред'явлення інформації, супровідних документів або припиняти її реалізацію;

5) готувати подання до органу, який видав дозвіл на провадження відповідного виду діяльності, для вирішення питання про тимчасове зупинення його дії чи про дострокове анулювання у разі систематичного порушення прав споживачів;

6) подавати до суду позови щодо захисту прав споживачів.

 

Якщовважаєте, що порушеноВаші права як споживача, звертайтеся до органів, що забезпечують захист прав споживачів:

 Адреси і номери телефонів:

  •  Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області:

 м. Херсон, вул. Перекопська, буд. 17,
тел. (0552) 32-17-36,(0552) 26-26-43;

  • Управління захисту споживачів:

м. Херсон,вул. Старообрядницька (Комсомольська), 34
тел. (0552) 26-36-06,0913319890.

  • Управління споживчого ринку Херсонської міської ради:

м. Херсон,просп.Ушакова, 37
тел. (0552) 22-38-46.