Що робити покупцю, який виявив недовагу?

Лют. 24 2015 | Управління громадських зв'язків Херсонської міської ради

Управління споживчого ринку міської ради продовжує роз’яснювати городянам права споживачів.

Що робити покупцю, який виявив недовагу?

Якщо у споживача виникли сумніви щодо правильності відпуску йому вагових товарів продавцем, споживач має право перевірити вагу своєї покупки на контрольних терезах, які розміщені на території ринку. При встановленні факту недоваги чи обрахунку, споживач може звернутись до продавця на торгове місце для відшкодування різниці коштів або з проханням їх повернути, а також до адміністрації ринку з проханням посприяти у вирішенні питання.

Крім того, споживач може звернутися із заявою (скаргою) до управління споживчого ринку міської ради за адресою: м.Херсон, просп. Ушакова, 37, каб.418 із зазначенням найменування суб’єкта господарювання та номером торгового місця ринку, де було порушено його права як споживача. Необхідна інформація про суб’єкта господарювання повинна розміщуватись на фасаді торгового місця.

У разі відсутності інформації на торговому місці, споживач може звернутись за нею до адміністрації ринку.

Працівники, які здійснюють продаж товарів, зобов’язані відпускати їх покупцям повною мірою і вагою за готівку. Покупець має право на перевірку якості товару, міри, ваги та ціни. Ваговимірювальні прилади повинні знаходитись на видному місці, щоб споживач міг відразу їх побачити. На вимогу покупця продавець зобов’язаний надати йому можливість перевірити вагу відпущеного товару, а також ознайомитися з документами, що підтверджують ціну та якість цього товару.