У Херсоні презентували нові тролейбуси

Лист. 9 2017 | Управління громадських зв'язків Херсонської міської ради

Вже зовсім скоро нові тролейбуси МКП "Херсонелектротранс" вийдуть на маршрути. Сьогодні відбулась презентація для представників засобів масової інформації, членів депутатського корпусу та міської влади.

4 тролейбуси "Богдан Т70117" до Херсона прибули в неділю. Це машини з низькою підлогою, пристосовані для людей з інвалідністю. Один тролейбус розрахований на 105 пасажирів (34 сидячі місця).

За словами директора "Херсонелектротрансу" Єгора Устинова, тролейбуси вже готові до експлуатації. Сьогодні на підприємство прибудуть спеціалісти заводу "Богдан", які два тижні навчатимуть слюсарів, які проводитимуть технічне обслуговування, та водіїв, які сядуть за руль нових машин.

"Тролейбусні лінії у Херсоні знаходяться не надто високо. "Богдани" достатньо високі, все електрообладнання в них знаходиться на даху, тому зараз спеціалісти-контактники проводять роботи з підняття контактної мережі по одному маршруту. Як тільки роботи по всіх 7 тролейбусних маршрутах, то нові машини одразу почнуть експлуатуватись", - зазначає Єгор Устинов.

Усі 4 тролейбуси вийдуть на 1 маршрут, де зараз працює 11 одиниць техніки. Рухомий склад за цим маршрутом збільшать до 12. Натомість 3 машини з 1 маршруту підуть на найбільш проблемні - 4,3 та 12 маршрути.

"Звісно, ці 4 тролейбуси не вирішать проблеми громадського транспорту у Херсоні. Проте це дещо розвантажить пасажиропотік на проблемних маршрутах. Сподіваємось на підтримку депутатського корпусу, щоб у 2018 придбати 10 або й 20 тролейбусів", - відзначає міський голова Володимир Миколаєнко.

Співробітники "Херсонелектротрансу" проводять системну роботу з ремонту рухомого складу. Відновлюють не лише тролейбуси, а й допоміжну техніку - службовий транспорт, авто з телескопічними вишками дя ремонту контактних мереж тощо.

Протягом декількох тижнів завершать ремонт центральної диспетчерської. Її коштом підприємства термомодернізують, обладнають новою системою кондиціонування, сучасною технікою.

"Це найменше, що ми можемо зробити для наших співробітників, щоб і диспетчеру, і кондукторам, і водіям було комфортно знаходитись тут у будь-яку пору року та при будь-яких погодніх умовах", - підкреслив Єгор Устинов.