У "Зеленій школі" проходять Шкільні Дні Енергії

Трав. 19 2017 | Управління громадських зв'язків Херсонської міської ради

19 травня  у приміщенні «Зеленої школи» Антонівської ЗОШ №21 Херсонської міської ради в рамках проекту «Школа енергії 2.0» відбулась прес-конференція,присвячена Шкільним Дням Енергії.

Прес-конференція відбулась за участі міського голови  Володимира Миколаєнка,  начальника управління освіти Херсонської міської ради Юрія Ніконова, президента Херсонської торгово-промислової палати Вікторії Остроумової, директора проекту «Створення енергетичних агентств в Україні» Роберта Кюнне, виконавчого директора Асоціації «Енергоефективні міста України» Андрія Кирчіва, координатора проекту «Школа енергії 2.0» Віталія Волкова та директора Антонівської ЗОШ №21 Галини Лугової, а також депутат депутатів обласної і міської рад, громадськості.

Під час прес-конференції спікери представили проект «Школа енергії», а учні школи розповіли про особливості його впровадження у школі та продемонстрували інструменти і підходи, завдяки яким вони отримали право називатися юними енергоаудиторами та енергоменеджерами. 

Після прес-конференції відбулось урочистевідкриття дитячого ігрового майданчика, подарованого дітям корпорацією НЕФКО.

Довідково

Проект «Школа Енергії 2.0» реалізується Асоціацією «Енергоефективні міста України» за підтримки проекту "Створення енергетичних агентств в Україні", що впроваджується компанією «Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) ГмбХ» за дорученням Федерального міністерства довкілля, охорони природи, будівництва та безпеки ядерних реакторів Німеччини.

Термін реалізації проекту: грудень 2016 року - грудень 2017 року.

Для участі у проекті було відібрано 15 шкіл з усієї України , серед них і школа № 21 Херсонської міської ради .

Метою проекту є покращення енергоефективності та енергозбереження в школах проекту шляхом запровадження енергомоніторингу та енергоменеджменту; підняття рівня обізнаності школярів, а також передача їм технічних знань щодо енергоспоживання і поширення набутого досвіду в місцевій громаді та в інших навчальних і освітньо-виховних закладах.